ورق st37 ورق st37

ck45,mo40,spk,spkr,ورق دریایی,ورق مخازن بخار,ضد سایش,ضد اسید,استنلس استیل,مانیسمان

مقاوم سازي فولاد با FRP-مقاوم سازي مخازن فولادي با اف آرپي-فولاد آلياژي مخزن سازي

مقاوم سازي فولاد-فولاد آلياژي-فروش فولاد مخزن سازي ((قيمت مناسب))

 مقاوم سازي فولاد-فولاد آلياژي-فروش فولاد مخزن سازي ((قيمت مناسب))

فلز فولاد از مقاومت و استحكام بالايي برخوردار است. همچنين به دليل قابليت و كاربردهاي منحصر به فرد، بسيار كاربرد پسند است.

از فولاد در ساخت مخازن نفت و گاز استفاده مي‌شود. ورق‌هاي فولاد مخازن به دليل اينكه در معرض آسيب‌هايي همچون، خوردگي، كمانش، خستگي و... است. بايد در زمينه تقويت و مقاوم‌سازي مخازن فولادي با FRP تلاش كرد تا كارايي اين مخزن‌ها افزايش يابد.

 از مخازن بتني، فايبرگلاس و فولادي در زمينه‌هاي مختلفي استفاده مي‌شود. محتواي اين نوع مخازن اعم است از آب، فاضلاب، روغن و مواد شيميايي كه اگر در محيطي نامطلوب نگهداري شود. باعث خوردگي شده و از طول عمر مخازن كاسته مي‌شود. به همين خاطر خراب مي‌شود و توانايي نگهداري محتواهاي حياتي را ندارد. جالب است بدانيد قبل از مقاوم‌سازي مخازن مي‌توان عمليات تست FRP را انجام دهيد.

 الياف كربني يا شيشه‌ايي اف ار پي اشباع مي‌گردد با رزين اپوكسي را مي‌توان جهت مقاوم‌سازي بر روي سطوح خارجي مخازن استفاده كرد. مهندسان اجرايي، مقدار الياف FRP مورد نياز را محاسبه كرده و به كارفرما ارائه مي‌دهند. دقت داشته باشيد هنگام روش اجراي FRP در پايه‌هاي مخازن به لايه‌هاي اف آر پي بيشتري نياز مي‌باشد.

 و با توجه به بالا رفتن مخزن تعداد الياف مورد نياز كمتر مي‌شود. در زماني كه الياف پليمري اف آر پي را درون مخزن اعمال مي‌كنيد. مانند عايق رطوبتي عمل كرده كه در برابر فولاد و مواد شيميايي مقاوم است. به همين سبب ميزان آسيب ديدگي به مخزن و خوردگي را تا حد امكان كاهش مي‌دهد.

 بسياري از سازه‌ها مانند مخزن‌هاي آب، نفت يا گاز استوانه‌اي شكل هستند. به ديوارهاي اين مخازن فشار هيدرواستاتيك كه ناشي از سيالات و تنش‌هاي حلقوي است وارد مي‌شود. در پايه مخزن مقدار اين تنش‌ها به حداكثر رسيده كه با افزايش ارتفاع كاهش پيدا مي‌كند. خوردگي باعث كاهش سطح مقطع المان‌هاي تقويت كننده در مخزن‌هاي بتني و يا كم شدن ضخامت ديواره‌هاي سازه فولادي مي‌شود.

 طبق نظريه مهندسان نتيجه‌گيري گرديد كه مخازن آب با مصالح فولادي در حال حاضر نياز به مقاوم‌سازي و تقويت دارد. در واقع پس از مدتي خستگي ميلگرد‌ها باعث كاهش عمر و مقاومت مخازن شده است. به همين سبب باعث از دست رفتن سرمايه‌هاي حياتي همچون نفت، گاز و... مي‌شود. بنابراين مقاوم‌سازي مخازن فولادي با اف آر پي لازم است.

 همين امر باعث افزايش برخورد و تنش‌هاي محيطي شده و بايد در كسري از زمان به تعمير، تقويت و مقاوم‌سازي مخازن فولادي پرداخت. به طور مثال اگر مخازن فولادي كه حاوي مواد اشتعال‌زا، شيميايي و خطرناك باشند. تعميرات مخزن‌هاي فولادي به روش جوش دهي ورق‌هاي فولادي اصلاً توصيه نمي‌شود. و تا حد امكان بپرهيزيد چون ممكن است آسيب‌هاي جبران ناپذيري به بار آيد.

 هدف از مقاوم‌سازي و تقويت مخازن فولادي عبارت است از:

 كنترل ترك
افزايش مقاومت مخزن
افزايش مقاومت برشي
افزايش طول عمر مخزن
مقاوم‌سازي در برابر خوردگي
آب‌بندي و عايق نمودن مخازن فولادي
مقاوم‌سازي در برابر حملات مواد شيميايي
 

مخزن‌هاي فولادي به دليل كاربرد زيادي كه در مجتمع‌هاي پالايشگاهي و... دارد. اگر توسط خوردگي، بلاياي طبيعي، شكستگي ويا... دچار آسيب شود. مشكلات بسياري به وجود مي‌آيد. به همين علت مقاوم‌سازي و پوشش‌ دهي مخزن‌هاي فولادي از اهميت بسيار برخوردار است. يكي از دلايلي كه ممكن است سازه‌هاي فولادي دچار آسيب شود زلزله است.

 برخي از اشكال شكست عبارتند از:

 1-شكستگي سقف

 2-بلندشدگي

 3-كمانش الاستيك به دليل فشار پايين در قسمت بالايي مخزن فولادي

 4-كمانش الاستيك ديواره مخزن (كمانش الماسي)

 5-كمانش الاستيك پلاستيك ديواره مخزن (كمانش پا فيلي)

 

جالب است بدانيد بيشترين شكل تخريب و آسيب ديدگي به مخازن فولادي كمانش پافيلي و كمانش الماسي است.

 روش‌هاي كاهش بار هزينه و مديريت مالي پروژه عبارتند از

 انتخاب راه و روش درست

 مقاوم سازي و پوشش دهي مخازن

 رعايت نكات فني و مهندسي

 به زبان ساده‌تر يعني هر مهندسي كه متخصص مقاوم‌سازي و تقويت مخازن فولادي است. بايد راهكارهاي درستي در جهت جلوگيري از آسيب ديدگي به مخازن در نظر بگيرد. همچنين بايد با در نظر گرفتن جنبه اقتصادي وسايل، تعميراتي را براي پيشگيري از آسيب ديدگي به مخازن در عين كارايي بهينه معرفي كند.

 براي تعمير، تقويت، پوشش دهي، محافظت و مقاومت مخازن در برابر آسيب‌ها و بلاياي طبيعي، مالكين و مجزيان راهكارهاي مختلفي پيش رو دارند. تعميرات و تقويت‌هاي جزئي و كلي مخزن‌هاي فولادي، زمان بسيار عدم سرويس دهي، قطعات گران و نيروي انساني زيادي را تحميل مي‌كند.

 كامپوزيت‌ها برخلاف مصالح فلزي دچار خوردگي و ضربه نشده و به عنوان يك راه حل طولاني مدت به حساب مي‌آيد. كامپوزيت‌هاي پليمري داراي مقاومت بالا و پايداري زياد است. به همين سبب از آن مي‌توان در شرايطي با دماي حداكثر 120 درجه سلسيوس و فشار بيش از Psi 200 استفاده و بهره‌برداري كرد.

 همچنين با پيشرفت علم و به روز بودن مقاوم‌سازي به كمك روشي نوين. مي‌توان با استفاده از لايه‌هاي كامپوزيت پليمري در كمترين زمان با حداقل هزينه و با اجراي روش‌هاي سنتي و قديمي. عمليات تعميرات مخازن، تقويت و مقاوم‌سازي، تعويض كف مخزن، تعمير نقاط نشتي و يا نوسازي كل مخزن را انجام داد.

 فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبر با ضميمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتريان خويش ارائه داده است. كه توانسته رضايتمندي آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش، انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فكس: 02128423820

اينستاگرام :fooladdalakan

ايميل: [email protected]


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/2/10 ساعت: ۱۳ توسط:fooladrasuldalakan :

ورق ساختماني-فروش ورق ساختماني-ورق آلياژي ساختماني-فروش ورق فولادي ساختماني

فروش ورق ساختماني -فولاد ساختماني-ورق فولادي ساختماني ((قيمت مناسب))

ورق ساختماني-فروش ورق ساختماني-ورق آلياژي ساختماني-فروش ورق فولادي ساختماني

ورق ساختماني –فولاد ساختماني يك اصطلاح كلي براي مواد فولاد است. كه براي ساخت مصالح ساختماني در اشكال مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد.

بسياري از پروفيل هاي فولادي به شكل يك تير بلند است كه مشخصات يك مقطع خاص را دارد. شكل پروفيل هاي فولادي، اندازه، تركيب شيميايي، مشخصات مكانيكي مانند مقاومت. شيوه هاي ذخيره سازي و غيره با استفاده از استاندارد ها در اكثر كشورهاي صنعتي تنظيم مي شود.

اكثر پروفيل هاي فولادي مانند تيرهاي با مقطع I، گشتاور دوم سطح بالايي دارند. به اين معني كه از نظر سطح مقطع بسيار قوي هستند. و در نتيجه مي توانند ميزان بار زيادي را بدون تغيير شكل در خور اهميت تحمل كنند.

آلياژ فولادي ساختماني استاندارد آمريكا

فولادهاي مورد استفاده در ساخت و ساز در ايالات متحده. از آلياژهاي استانداردي كه توسط ASTM International شناسايي و مشخص شده اند، استفاده مي كنند. اين فولادها داراي يك شناسايي آلياژ هستند كه با A. و سپس دو، سه يا چهار عدد پس از آن شروع مي شود. درجات چهار عددي AISI فولاد كه معمولاً براي مهندسي مكانيك. ماشين آلات و وسايل نقليه استفاده مي شود يك سري مشخصات كاملاً متفاوت است.

فولاد هاي ساختماني استاندارد كه معمولاً مورد استفاده قرار مي گيرند عبارتند از:

فولادهاي كربني

A36 – پروفيل ها و ورق ساختماني.
A53 – لوله ها و پروفيل هاي لوله اي ساختماني.
A500 – لوله ها و پروفيل هاي لوله اي ساختماني.
A501- لوله ها و پروفيل هاي لوله اي ساختماني.
A529 – پروفيل ها و ورق ساختماني.
A1085 – لوله ها و پروفيل هاي لوله اي ساختماني.
فولادهاي كم آلياژ مقاوم بالا

A441 – پروفيل ها و ورق هاي ساختماني -(جايگزين توسط A572).
A572 – پروفيل ها و ورق هاي ساختماني.
A618 – لوله ها و پروفيل هاي لوله اي ساختماني.
A992 – كاربردهاي ممكن تيرهاي مقاطع بال پهن W يا I هستند.
A913 – پروفيل هاي آبديده بال پهن W
Quenched and Self Tempered (QST) W shapes

A270 – پروفيل ها و ورق هاي ساختماني
فولادهاي مقاوم دربرابر خوردگي با آلياژ كم و مقاموت بالا

A243 – پروفيل ها و ورق هاي ساختماني.
A533 – پروفيل ها و ورق هاي ساختماني.
فولاد هاي آلياژي آب ديده

A514 – پروفيل ها و ورق هاي ساختماني.
A517 – ديگ هاي بخار و مخازن تحت فشار.
فولاد اگلين – اقلام ارزان قيمت هوافضا و تسليحات.
آلياژ فولادي آهنگري شده

A668 – فولاد آهنگري


فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبر با ضميمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتريان خويش ارائه داده است. كه توانسته رضايتمندي آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش، انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فكس: 02128423820

اينستاگرام :fooladdalakan

ايميل: [email protected]


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/5/25 ساعت: ۱۰ توسط:fooladrasuldalakan :

ورق سياه st37-فروش ورق سياه st37-قيمت ورق سياه st37-ورق فولادي st37

فروش ورق سياه st37-ورق ساختماني st37-ورق فولادي st37 ((قيمت مناسب))

 

ورق سياه st37 در نورد گرم تختال ها پس از گرم شدن تا حدود 1280 درجه سانتي گراد. در كوره هاي پيش گرم كن و پوسته زدايي در نورد هاي اوليه و نهايي نورد مي شود. در نهايت ضخامت آن به 1.2 تا 16 ميلي متر مي رسد. كه به صورت كلاف (كويل) توليد مي گردد.

علت نامگذاري ورق st37 به ورق سياه

توليد ورق با تكنولوژي نورد گرم به اين معناست كه مواد اوليه توليد ورق در دماهاي بسيار بالا ذوب مي شود. و در طي اين فرآيند ورق ظاهري مات به خود مي گيرد. لذا به دليل رنگ ظاهري آن در بازار از اصطلاح ورق سياه براي آن استفاده مي شود.

كاربردهاي ورق سياه

ورق هاي نورد گرم (ورق سياه) در صنايع مختلفي از جمله صنعت ساختمان، تانكر سازي، خودروسازي، مخازن خاص، كشتي سازي و صنايع سنگين فلزي و... كاربرد دارند.

ضخامت ورق سياه st37

ضخامت اين نوع ورق از 1.5 ميلي متر آغاز مي شود و نهايتاً به 100 ميلي متر ختم مي شود.

ابعاد فيزيكي ورق سياه

در حالت رول فرم عرض ورق هاي سياه بسته به ضخامت چهار عرض. 100 سانت و 125 سانت و 150 سانت و 200 سانت را دارا خواهند بود. طبعاً در حالت رول فرم محدوديت طولي وجود نخواهد داشت.

در حالت فابريك نيز بسته به مقدار سفارش مي توان هر اندازه و ابعادي را توليد كرد اما بعضي ابعاد مرسوم و پر كاربرد هستند.

استانداردهاي ورق سياه

 

ورق سياه را معمولاً با استاندارد st37 مي شناسند.

 

وزن ورق سياه st37 = طول ورق (ميلي متر) * عرض ورق (ميلي متر) * ضخامت (ميلي متر)* چگالي ورق

 

چگالي آهن: در حالت استاندارد عدد 7.86 تعريف مي گردد. اما براي محاسبه منطقي بهتر است از عدد 8 استفاده نماييد. 8 عدد تجربي است كه تلورانس ضخامت را پوشش مي دهد.

 

فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبر با ضميمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتريان خويش ارائه داده است. كه توانسته رضايتمندي آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش، انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فكس: 02128423820

اينستاگرام :fooladdalakan

ايميل: [email protected]


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/5/21 ساعت: ۱۳ توسط:fooladrasuldalakan :

ورق آلياژي-فروش ورق آلياژي-قيمت ورق آلياژي-ورق A283-ورق a516-ورق a36

فروش ورق آلياژي-ورق آتشخوار-ورق ضدسايش-ورق مخزن سازي-ورق دريايي -ورق استيل ((قيمت مناسب))

ورق آلياژي-فروش ورق آلياژي-قيمت ورق آلياژي-ورق A283-ورق a516-ورق a36

 

ورق آلياژي چيست و انواع آن كدام است؟

در علم فلزات، زماني كه چندين عنصر مختلف با هم تركيب مي شوند. به ماده نهايي آلياژ گفته مي شود. اين تركيب با هدف ارتقاء و بهينه سازي خواص فيزيكي و شيميايي انجام مي شود. با اين وجود مي توان گفت ورق آلياژي به نسبت ديگر ورق ها از مقاومت بيشتري در برابر دما و رطوبت برخوردار است. پس اگر محل پروژه شما در معرض حرارت بالا يا خوردگي و رطوبت است. پيشنهاد مي شود از ورق آلياژي استفاده كنيد.

مهمترين ويژگي اين نوع ورق كه استفاده از آن را براي مصرف كنندگان راحت كرده و باعث شده تا براي خريد آن (حتي از بورس). بيشتر ترغيب شوند، اين است كه مي توان ورق آلياژي را بازيافت نمود. ورق آلياژي بر اساس آلياژهاي استفاده شده در آن داراي 2 نوع فولاد پر آلياژ و فولاد كم آلياژ است.

در توليد فولاد آلياژي از عناصر مختلفي چون: سيليسيم، منگنز، آلومينيوم، سديم، نيكل، مس، كربن، منيزيم، موليبدن. كلسيم، كروم و كبالت با درصدهاي مختلفي استفاده مي شود. ورق آلياژي داراي انواع مختلف ديگري هم هست كه در ادامه مهمترين آنها را نام برده. و به توضيح هريك از آنها براي شما خواهيم پرداخت.

هريك از عنصرهايي كه در اين بخش درباره آنها صحبت كرديم. ويژگي هايي به ورق مي افزايد، به عنوان مثال استفاده از تيتانيوم در ورق آلياژي، سختي و استحكام آن را بهبود خواهد داد. در ادامه جدول متداولترين عناصري كه به ورق آلياژي اضافه مي شوند را ببينيد:

 

ورق آلياژي چگونه توليد مي شود؟

اين نوع ورق نيز همانند اكثر مقاطع فولادي، به دو صورت نورد گرم و نورد سرد توليد مي شود. معمولاً به ورق هاي آلياژي توليد شده با نورد گرم، ورق سياه نيز مي گويند.

انواع ورق آلياژي

ورق ck45 (ضد سايش)
ورق MO40
ورق ST52 (ورق سياه)
ورق A516
ورق A283
ورق آلياژي ST44
ورق آلياژي ST37
ورق آلياژي A36
ورق استيل


فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبر با ضميمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتريان خويش ارائه داده است. كه توانسته رضايتمندي آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش، انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فكس: 02128423820

اينستاگرام :fooladdalakan

ايميل: [email protected]


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/5/14 ساعت: ۱۱ توسط:fooladrasuldalakan :

نبشي st37-نبشي فولادي st37-قيمت نبشي st37-فروش نبشي st37-فولاد st37

فروش نبشي st37-نبشي فولادي st37-فولاد st37 ((قيمت مناسب))

 نبشي st37-نبشي فولادي st37-قيمت نبشي st37-فروش نبشي st37-فولاد st37

نبشي st37-نبشي استيل كربني st37 نوعي از فولاد كم كربن با محتواي كربن ۰.۲۰٪ مشابه S235JR يا Q235 است.به اندازه رايج ASTM A36 قوي نيست. اما در كاربردهاي روزمره و برنامه هاي سازه اي كه استحكام بسيار مهم نيست كاربرد گسترده اي دارد. نبشي فولادي st37 بدون پوشش و به صورت پوشش گالوانيزه اي به فروش مي رسد. البته در دسته بندي فولاد، نبشي هاي فولادي كربني st37 با سه نوع سطح تصفيه سطح-گالوانيزه، سياه و يا پيش رنگ-ارائه مي شود. دليل توصيه ما به شما در خصوص خريد محصول با پوشش گالوانيزه اين است. كه با توجه به محتواي شيميايي خود، ST37-2 به عنوان A588 مقاومت در برابر خوردگي ندارد. و ظرف چند روز زنگ مي زند. از اين رو، گالوانيزه يا رنگ آميزي قبل از استفاده بهترين راه براي محافظت از فولاد در برابر خوردگي مي باشد.

مشخصات نبشي فولادي st37

مواد: استيل فولادي St37-2
استاندارد نبشي: DIN17100
پوشش دهي: گالوانيزه با آب گرم يا پيش رنگ شده
روش توليد: نورد گرم
ابعاد هم سايز ST37: اندازه 20 × 20 ميلي متر تا 200 × 200 ميلي متر
ضخامت نبشي هاي هم سايز : 3 - 35 ميلي متر
طول نبشي هاي هم سايز: 6 متر، 9 متر يا به درخواست مشتري قابل افزايش است
اندازه فولاد زاويه نابرابر ST37-2: اندازه 30 × 20 ميلي متر تا 250 × 90 ميلي متر
ضخامت نبشي هاي نابرابر: 3 الي 10 ميلي متر
طول نبشي هاي نابرابر: 6 متر، 9 متر، 12 متر يا بنا به درخواست مشتري
 

كاربرد نبشي
عموماً نسبت به نوع آن در ساخت و سازهاي عمراني، ساختماني و حتي صنعتي استفاده مي شود. در صنعت ساختماني همانطور كه بيان شد از نبشي ها عموماً براي اتصال استفاده مي شود. ستون ها، خرپا، چارچوب ها (نبشي ضد زنگ). و حتي آسانسورها (نبشي لقمه، اسپيرال) بيشترين استفاده از نبشي ها را دارند.
در صنايع غذايي و دارويي نيز عمدتاً از نبشي ضد زنگ . به دليل مقاومتي كه در برابر سايش دارد استفاده مي كنند. نبشي هاي T316 عمدتاً مصرف صنعتي دارد و A36 نيز در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. نبشي اسپيرال نيز با انعطاف پذيري بالا يكي از بهترين انتخاب ها در بحث ساختمان سازي. ساخت پل ها و دكل هاي انتقال نيرو است.

 

فولاد ساختماني يك اصطلاح براي مواد فولادي است. كه براي ساخت مصالح ساختماني در اشكال مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

بسياري از پروفيل هاي فولادي به شكل يك تير بلند است كه مشخصات يك مقطع خاص را دارد. شكل پروفيل هاي فولادي، اندازه، تركيب شيميايي، مشخصات مكانيكي مانند مقاومت. شيوه هاي ذخيره سازي و غيره با استفاده از استانداردها در اكثر كشورهاي صنعتي تنظيم مي شود.

 

اكثر پروفيل هاي فولادي مانند تيرها با مقطع I. گشتاور دوم سطح بالايي دارند، به اين معني كه از نظر سطح مقطع بسيار قوي هستند. و در نتيجه مي توانند ميزان بار زيادي را بدون تغيير شكل درخور اهميت تحمل كنند.

 

فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبر با ضميمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتريان خويش ارائه داده است. كه توانسته رضايتمندي آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش، انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فكس: 02128423820

اينستاگرام :fooladdalakan

ايميل: [email protected]


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/13 ساعت: ۱۰ توسط:fooladrasuldalakan :

ميلگرد ترانس st37-فروش ميلگرد ترانس st37-قيمت ميلگرد ترانس st37-فولاد ساختماني

فروش ميلگرد ترانس st37-ميلگرد st37-فولاد st37 ((قيمت مناسب))

 ميلگرد ترانس st37-فروش ميلگرد ترانس st37-قيمت ميلگرد ترانس st37-فولاد ساختماني

 

قيمت ميلگرد ترانس st37-ميلگرد ترانس st37-ميلگرد ترانس چيست؟ اين نوع ميلگرد چه كاربردهايي دارد؟

 

بطوركلي، تمامي ميلگردها به دليل خصوصيات ظاهري و مقاومتي كه دارند در بيشتر صنايع مورد استفاده قرار مي گيرند. كاربرد اصلي ميلگردها در صنعت ساختمان است. اما از انواع ميلگردها به شكل ساده در صنايع خودروسازي، ساخت شافت. پيچ و مهره و صنايع هيدروليكي، مصارف تزئيني همچون فرفورژه، شبكه بندي، تقويت سازه و صدها صنعت ديگر، استفاده مي شود.

 

ميله هاي فولادي ساده را طي فرآيندهاي مختلف، صيقل مي دهند. قطر ميله ها را با توجه به درخواست مشتري تا قطر دهم دار و صدم دار، تغيير مي دهند. اين فرآيند كشش ميلگرد گويند. ميلگردهاي توليدي و صيقليي را ميلگرد ترانس يا روغني مي نامند. و خود اين ميلگردها انواع مختلفي دارند كه در ادامه به بررسي هركدام از آنها خواهيم پرداخت.

 

كشش ميلگرد چيست

 

در واقع، كشش ميلگرد؛ شيوه اي است كه به وسيله آن، از ميلگردهاي صاف صنعتي. ميلگرد ترانس و يا ميلگردي كه بر روي آن كشش انجام مي شود. توليد مي كنند. در طي اين فرآيند كه باعث لاغرتر شدن ميلگردها مي شود. سطح آنها نيز صاف و صيقلي ميشود. كه به اصطلاح به اين نوع ميله ها، ميلگرد ترانس مي گويند. از اين ميلگردها در صنايعي كه حساسيت زيادي داشته و يا ظاهر كار مهم است، استفاده مي كنند. روش هاي ديگري نيز براي توليد ميلگرد ترانس وجود دارد. ولي اين شيوه به دليل كم هزينه تر و راحت تر بودن بسيار محبوب است. و طرفداران بيشتري دارد. دستگاه اصلي كه براي اين كار استفاده مي شود. به اصطلاح دستگاه كشش ميلگرد نام دارد. كه در كنار ماشين آلات ديگر، توليد را رقم مي زنند.

 

مراحل انجام كشش ميلگرد

 

شستشوي ميلگردهاي صنعتي براي از بين بردن تمامي آلودگي هاي روي سطح ميله ها
 

سرتراشي ميلگردها به طول معمولاً 10 سانتي متر به منظور عبور از دوزه مورد نظر (مثال: مي خواهيد از ميلگرد سايز 12 توليد كنيد. در اين صورت سر ميلگردها بايد 2 ميلي متر تراش بخورد تا وارد قالب بشود و بر روي آن عمليات كشش انجام گيرد.)
 

انجام فرآيند اصلي در دستگاه اصلي براي لاغر شدن ميلگرد
 

تاب گيري و صاف كردن ترانس هاي توليد شده
 

عدل بندي و فروش
 

 

 

 

البته توجه داشته باشيد كه اين مراحل بستگي به شرايط و سفارشات دارد و مي تواند كمتر و يا بيشتر شوند. به عنوان مثال: با سفارش مشتري ميتوان پوليش كردن ميلگرد را نيز به اين فرآيند اضافه كرد. طي عمل پوليش ميلگرد طبق عكس زير بسيار براق و صيقلي ميشود و ظاهر مطلوبي پيدا مي كند.

 

مزايا و معايب ميلگردهاي ترانس

 

يكي از اصلي ترين مزاياي ميلگردهاي ترانس استحكام و مقاومت بالاي آنهاست. اين ميله ها در نهايت ظرافت و ظاهر زيبايي كه دارند، مستحكم هستند. آن دسته از صنايعي كه به دنبال حفظ آراستگي و از سويي ديگر حفظ مقاومت هستند. بي شك ميله هاي ترانس، گزينه اصلي آنها براي استفاده خواهد بود.

 

تنها عيبي كه مي توان به ميله هاي ترانس نسبت داد. قيمت بالاي اين محصولات است.

 

ميلگرد ترانس st37

 

انواع ميلگرد ترانس

 

ميلگردهاي ترانس را براساس تعداد دفعات پوليشي كه پس از انجام فرآيند كشش روي ميله ها مي كشند تقسيم بندي كرده اند.

 

البته جنس ميلگرد، ضخامت و ابعاد، جزو مؤلفه هاي مهم و تأثيرگذار در دسته بندي اين ميلگرد به شمار مي آيد.

 

1- ميلگرد تك پوليش

 

2- ميلگرد ترانس دو پوليش

 

3- ميل ترانس كششي (روغني)

 

4- گرد ترانس سنگ خورده (سر زرد و سر قرمز)

 

5- ميلگرد ترانس بلبرينگ خور

 

6- ميلگرد ترانس مفتول

 

7-گرد ترانس تسمه

 

8- ميلگرد ترانس چهارپهلو

 

9-ميلگرد ترانس شش پر

 

فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبر با ضميمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتريان خويش ارائه داده است. كه توانسته رضايتمندي آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش، انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فكس: 02128423820

اينستاگرام :fooladdalakan

ايميل: [email protected]


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/5 ساعت: ۱۲ توسط:fooladrasuldalakan :